KMD Games'in ilk mobil oyunu Bricks Blocks çok kısa bir süre önce Google Play Store ve AppStore'deki yerini aldı.Ankara'da merkezi olan KMD Games Türk yapımcıları oyun sektörüne iddialı bir giriş yaptı.
Oyun Hakkında :
Tanıdık ve bildik blok oyunlarının kötü imajını silmeye çalışan ve harika görseller ile süslenen oyun Tetris'i andırıyor. Oyun son derece eğlenceli ve sarıyor. "Oyuna alışmak kolay bırakması zor."  gibi kullanıcı yorumları var. Bilindiği gibi Bricks Blocks da blokları güzelce dizmeniz gereken dikkat gerektiren bir oyun. Her tamamlanan satırlar oyuncuya puan kazandırıyor. Başta kolay sanılsa da oynadıkça belirli zorluklarını göreceksiniz. Ayrıca oyun kazanılan puanları Türkiye, Global ve arkadaş olarak 3 ayrı bölümde düzenleniyor. Rekabeti artırmaya çalışan Bricks Blocks oyunu yükleyip silmemeniz için böyle iyi bir adım atmış.

Bricks Blocks çok yeni olduğu için daha 500 indirmeye sahip fakat ilerleyip güzel oyunlar sunacağına şüphemiz yok.

Her zaman destek olduğumuz gibi kaliteli Türk oyun ve uygulamalarına önem verip öncelik tanıyoruz. 

Bricks Blocks oyununu indirip Türk kullanıcılarına destek olmak için ;
AppStore'dan İndirin. 
Google Play Store'den İndirin. 

Oyunun ilk kullanıcıları olarak yerinizi ayırtın. 

2 yorum :

  1. Yaklaşık 1 sene önce bu oyuna benzer bir oyun oynamıştım sonra adını unuttum ve bulamadım. Bu oyunu çok sevdim tam aradığım şekilde bir oyun. İndirmenizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. Bildiğimiz tetrisin 2015 versiyonu bakalım güzzel olur inş.

    YanıtlaSil

 
Top