Thug Life sözlük anlamı "Haydut Hayatı"dır.2Pac yani Tupac Shakur'un (dünyanın gelmiş geçmiş Eminem'in bile kabul ettiği en iyi rapçisi) ortaya attığı akımdır.

Günümüzde bu akım şu amaçla kullanılıyor:Birbirine laf atan ve laf sokan kişinin laf sokma anına yapılan garip Png dosya ve Tupac Shakur'un veya GTA müziklerinden seçilip videoya sokulmasıdır.

Bu Videoları Nasıl Yaparım ?

Bilgisayarınızdan Sony Vegas Pro ve gerekli Png'leri internetten bularak halledebilirsiniz.Android telefonunuzdan ise Thuglife Video Maker indirerek  yapabilirsiniz.Uygulamanın içeriğinden bahsedelim (nasıl kullanılacağı) :
    1. Yeni bir video çekin veya varolan video'yu editleyin.Bu aşamada güzel sahne bulmak zordur.
    2. Videonun en muhteşem anını seçin !
    3. Seçeneklerden en muhteşem Gangster,Thug Life,GTA araçlarını seçin.
    4. Kaydedin ve Sosyal Medya'da hızlıca yayınlayın.

Bu Uygulamada Ne Gibi Eksikler Var ?

Şu var ki Telif Hakları bu uygulamayı yiyip bitirmiş.Birçok müzik yok fakat hala sağlam müzikler barındırıyor.
15 saniyeden daha uzun video yapamıyorsunuz.Kısa ve öz olsun demişler.
Sigara ve Şapka Png'leri eksik bu büyük eksik çünkü birsürü Thug Life videosu bunu ön plana çıkarır.
Çeşitli sorun çıkabilir uyarısı verilmiş.(bende hiçbir problem yoktu.)

Şunları Hatırlatalım

Uygulama bu alandaki "en iyisi"dir.O yüzden bazı eksiklere takılıp denememezlik yapmayın.
Sık sık güncelleme geliyor.Kısa aralıklarda sık sık güncelleme gelmiş.
17 MB boyutundadır.Pek bilinmediği için 10.000-50.000 arası indirme sayısı var.

Örnek Videolar İzlemek İçin 

Pek çok Facebook sayfası var bunlardan en güzelleri :
Sidikli Yumurta     --> Gitmek için tıklayın.
Thug Life Turkey  --> Gitmek için tıklayın.
Thug Life Türkiye --> Gitmek için tıklayın.

9 yorum :

  1. En çok merak ettiğim konulardan birisiydi internette ço karamıştım bulamamıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz aydınlattık işte :D yayınımı beğndiyseniz ne mutlu bize :)

      Sil
  2. Youtube da izlediğim videolarda dikkatimi çekmişti, yapmaya karar verdim bende, sony vegas'ı biliyordum ama android uygulamasını bilmiyordum. Uygulamayı indirip denicem. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Epeyi aradim sonunda bursa buldum çok iyi anlatmissin çok cabuk anladım anlatımını eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Camtasia Studio 8 kullanılmaz mı?

    YanıtlaSil
  5. Video için Png dosya ekleme varsa kullanılabilir. Genellikle Vegas Pro tercih edilir :)

    YanıtlaSil
  6. Son zamanlarda çok popüler bu videolar bi videoda kendim yapim sağolun :)

    YanıtlaSil

 
Top