Ping Nedir ? Ne İşe Yarar ?
  Ping Herhangi Bir Arama Motorunun Sizden Haberdar Olması Demektir.Mesela Siz Sitenizi Google'ye Ping Olarak Atarsanız Ona Şu Mesajı Vermiş Olursunuz "Ben Burdayım Botlarını Benim Siteme Yönlendir".Bu Mesaj Sitenizin Google'de Üst Sıralarda Çıkmasına Yardımcı Olur.Bu İşlem Çoğu Zaman Çok Basit Gibi Görünsede Aslında Çokta Kolay Değildir.Birçok Ping Sitesi Vardır Ancak Bunlardan Çoğu Kullanıcıları Kandırarak Atılmamasına Rağmen Ping Atıldı Mesajı Vermektedir.Bunun İçin Sadece Güvendiğiniz Sitelerden Ping Attırın.Ben Sizlere Üç Tane Kaynak Göstereceğim.Bunlardan İki Tanesi Aynı Mantıkla Çalışıyor...

Yazılı Anlatım [Pingil]
-Buradan Siteye Giriş Yapın...
-Domain Yazan Yere Site Adresinizi Yazın...
-Ping Ve İstatistik Bölümlerini İşaretleyin...
-Ücretsiz Kodu Al Butonuna Basın.Kodu Alıp Sitenize Yapıştırın...

Yazılı Anlatım [PingFarm & MassPinger]
-MassPinger Veya PingFarm Sitesinden Birine Girin...
-Url Adreslerine Boşluksuz Alt Alta Yazın...
-"Mass Ping" Veya "Toplu Ping" Butonuna Basın...
-Biraz Bekleyin Sitenizin Pinglendiğine Dair Mesaj Gelecektir...

Not : Resimli Anlatım "PingFarm Ve MassPinger" İçindir...

Ping Nedir ? Ne İşe Yarar ?

Ping Nedir ? Ne İşe Yarar ?

0 yorum :

Yorum Gönder

 
Top