General Mobile firması bildiğimiz üzere Gionne firmasının Türkiye temsilcisi.Discovery modelli telefon ile büyük çıkışlar yakalayan General Mobile firması yeni çıkardığı modellerle istediği çıkışı yakalayamadı.Fakat şimdi tanıtacağım Discovery Air modelinde baya iddalılar.Sizce haklılar mi değiller mi ? Öğrenmek için makalemizin devamını okuyun.

Discovery Air
CİHAZ HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKENLER

İlk başta en dikkat çeken özelliği en ince ve hafif HD telefon olması.Discovery Air 5.1 mm inceliğinde ve 98 gram.Yanlış okumadınız 98 gram.Ekran özellikleri ise
SUPER AMOLED ekrana sahip olup 4.8 inç ekrana sahip.Bana sorarsanız bu az olmuş.Daha büyük olabilirdi.Ya da ben büyük ekranlı telefon sevdiğim için olabilir .
Cihazın teknik özelliklerine geçersek yine MediaTek' in ARM Cortex A7 işlemcisini kullanacak.Cihaz 8 çekirdekli olup 1.7 ghz lik işlemci hızına sahip.
Telefonun en büyük eksiklerinden biri de hala 1 GB RAM kullanması.Bu gayet üzücü bir durum.16 GB dahili hafızası bulunmakta.
Discovery AİR' in kamera özellikleri ise 8mp arka, 5 MP ön kamerası.İkinci eksiğimiz ise arka kamera .Ön kamera yeterli olsa da arka kamera bana göre gayet yetersiz kaldı.Ve cihaz 2050 mah batarya ya sahip.
General Mobile firması Discovery Air ile büyük çıkışlar yakalamayı düşünüyor.Bana sorarsanız Discovery 1 kadar tutulamayacaktır.Ve Discovery Air' in fiyatı ise 799 TL .

Sizce yeni çıkacak olan model nasıl ? ihtiyaçlarınızı karşılar mi ? Yada Discovery Air'in yerine önerebileceğiniz cihaz var mı? Sizce bu cihaz tutar mi? Yorumlarınızı bekliyorum .

29 yorum :

  1. Çok hafif ve ince olmuş. Açıkcası içim ısınmadı ve fazla tutulcağını sanmıyorum. 8 çekirdek olması avantaj olabilir ama hala 1 gb ram kullanıyo olmaları dezavantaj.

    YanıtlaSil
  2. Aynen kardeşim bende ayni fikirdeyim görüşlerine katılıyorum

    YanıtlaSil
  3. Kamera Özelliği Ve Pil Dayanma Süresi Cokİyi Bence Fiyatta Gayet Hoş

    YanıtlaSil
  4. Aynen kamerası güzel belki fiyatı biraz daha düşük olabilirdi .bu da iyi yorumun için saol furkan

    YanıtlaSil
  5. Herşey gayet güzel olmus fiyatta güzel tutulur tasarım on numara

    YanıtlaSil
  6. Aynen tasarım güzel .yorumun için saol

    YanıtlaSil
  7. Gmd1 deki aamigo os u bu kadar bekleyip ve geldiği zaman yükleyip %95 inin hüsrana uğradığını görünce
    Bu telefon tutmaz 😄

    YanıtlaSil
  8. Bende öyle düşünüyorum tutmaz bu kadar 1gb RAM nedir ya .
    Yorumun için saol

    YanıtlaSil
  9. herşey güzelde bence en güzel yanı çok hafif olması :)

    YanıtlaSil
  10. Hafiflikte iyi bi kriter ama benim için fazla önemli değil hafiflik :)

    Saol yorumun için

    YanıtlaSil
  11. 8 çekirdegin olduğu bir telefonda 1 GB ram ne arıyor ?

    YanıtlaSil
  12. Cıksın Bunuda Allalım

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler özellikleri kadar fiyatıda ucuz olsa keşke

    YanıtlaSil
  14. Uygun fiyatlı özellik açısından da cezbedici bir telefon.

    YanıtlaSil
  15. Cok güzel olmuş başarılar

    YanıtlaSil
  16. Telefon hakkında kafamda soru işaretleri vardı hepsi silindi :D saol

    YanıtlaSil
  17. ilk başta iPhone 6'ya benzettim

    YanıtlaSil
  18. Adamsın sen güzel paylaşım

    YanıtlaSil
  19. Aldım :p ve cok memnunum oldukçada hizli :d

    YanıtlaSil

 
Top